Handling

          Publicerad 2008-06-25, 14:14:15 / ♥ Dagbok
Nu ska jag fara och handla lite broccoli, har tagit slut.
min bror påpekade just att han inte kan förstå hur folk kan ha så dålig syn, så jag blev just påmind om att jag själv borde gå och kolla upp min egen syn. Antingen så inbillar jag mig, vilket mycket väl kan vara möjligt, men för att vara på den säkra sidan så borde jag kolla upp den. Dock vet jag inte vart jag borde åka eftersom att det bara är en massa rykten om att alla optiker är dåliga :S

Tydligen så får jag åka själv till affärn då syster inte vill följa. Måste handla annars har jag inget att äta.

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Jasmine säger:
    2008-06-25 | 14:20:06

Vill du läsa en blogg fylld utav mode, sport, roliga projekt och egendesignade kläder? Då tycker jag att du ska gå in på denna bloggen:



http://assmine.blogg.se


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0