Home again

          Publicerad 2008-06-27, 00:27:01 / ♥ Dagbok
Det var skönt. Tänkte först att det skulle bli tråkigt, skönt men tråkigt. Dock kom jag på att jag kunde ta med mig min mp3. Smarta jag! Så det blev promenad över hela Dorotea med underbar musik som tog mig tillbaka till gamla tiden. Min Bryan Adams. Funderade på en massa, var nog fokuserad att jag faktiskt såg massa "ängar" med midsommarblomster :P det är sommar för mig, kopplar det med Ormsjö där man hade ängar runt om hela huset typ, skogen precis bakom till sommarlagårn, sjön precis nedanför backen som gav världens finaste vy och allt annat som skriker sommar.




Saknar att bo där faktiskt, iaf då det är sommar. Saknar dock inte huset, det var så litet. Tror att jag är för bortskämd med det vi har nu så det skulle konnas minimalt. Morfar tänkte inte så bra när han byggde det huset. Någon av oss tre syskon skulle bli tvingad att dela rum och inse hur bra det skulle gå nu när vi alla är så stora. Bra gick det då man var mindre och inte brydde sig så mycket. Delade rum med min lillasyster, då var det mer som en lekkamrat men ju äldre jag blev desto mer ville jag ha för mig själv så jag tog maskeringstejp och drog den efter golvet och visade vart hennes sida var och vart min sida var.

Men nu är det bra som det är. Trivs jättebra i det här huset och jag inser att vi faktiskt har bott här i 3½ år nu. Känns inte alls som det, känns som om att vi nyss har flyttat in. Nej, nu ska jag se film :)

hade! pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0