I valet och kvalet!

          Publicerad 2008-06-27, 13:39:04 / ♥ Dagbok
För det första så har jag träningsverk. HÄRLIGA TIDER!.

För det andra så hatar jag att ha en massa val. Några är helt okej, men då man har miljoner med val som man inte vet om de är bra för en eller inte är inte lätt. Jag valde igår, eller ja, snarare inatt. Och redan nu, inte ens tolv timmar efter så börjar jag fundera på om det var rätt eller inte?! Hur kan man vara säker på att det är rätt och när vet man det. Jag vill inte göra några misstag. Det ska vara slut på sådana nu, det passar inte ihop att misslyckas nu när resten av allt börjar bli perfekt.

blabla.  Kanske jag ska hålla mig borta från bloggen idag då det börjar bli lite klaga här :S

lovar, ska bli på bättre humör.

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0