Löp! men när?!

          Publicerad 2008-06-26, 19:24:51 / ♥ Dagbok
Jo, ska göra det, men när? Känner mig stressad av någon anledning, varför? Har inte mycket att vara stressad över, speciellt då jag har fått mycket gjort och kommit fram till mycket idag. Konstigt, väldigt konstigt!

Måste få påminna Emma att få tillbaka sin bloggmani, för det är himla tråkigt att gå in och du aldrig uppdaterar ;) nu när jag är på g kan du väl bli lite inspirerad, jag som inte har skrivit en rad på flera veckor innan min inspiration kom (var nu den kom ifrån). Skärpning! ;)

Tre liter vatten om dagen är bra, varför dricker man aldrig vatten. Dricker väl inte ens en dl vatten om dagen. Knappt någon mjölk heller för den delen. Det för mig till frågan, vad dricker jag då? För något måste jag ju dricka, annars måste jag ju vara väldigt törstig.

Konstigt inlägg detta inser jag. Men som jag och Olivia sägr till Daniel, blogg är bra till mycket. Bland annat att få ventilera sina helt onödiga tankar och funderingar. Och detta inlägg var just ett sådant, men som ändå gjorde mig gott :)

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-06-26 | 21:10:38

jag ska försöka :((


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0