Städning

          Publicerad 2008-06-25, 20:10:04 / ♥ Dagbok
Även om jag hade lånat ut skivan så tänkte jag att jag kunde städa upp vid datorn ändå. Så nu är det bra städat med ordning och reda. Hittade en massa gamla skolpapper, shit, tänk att nu är det ett tag innan jag sitter med uppsatser och prov. Hade häftet från det nationella provet kvar, det som man tog så grymt allvarligt på eftersom att man skulle skriva så länge och att man var tvungen att vara så noga. Jag var iaf väldigt nervös vilket jag fick reda på efteråt att jag inte alls behövde vara.

Ja, det tiden är förbi, slipper det för ett tag iaf :) NU är det jobb som gäller, kanske en flytt lockar. Vem vet, tiden får avgöra. Just nu känns det som att jag ska mjölka ur allt som Dorotea har att erbjuda inom jobb och så kanske bär det vidare till andra ställen med andra möjligheter. Det är så konstigt att kunna tänka så, att man bara kan dra sådär, utan att egentligen behöva tänka så onödigt mycket. Min framtid ligger i mina händer och jag kan forma den precis som jag vill. Bättre kan det ju inte bli?! :)

Måste rensa upp bland mina saker också, har en massa skivor som bara är halvfulla, ska göra nya så att jag får ordning på dem. Annars blir jag ju tokig. La in låttexter på cd-skivor när jag var mindre, har typ 50 låttexter lite här och var och hur värt är det? :P Så jag ska rensa bort all rat.

Gösse, vad mycket det blev att göra. ;)
måste sätta fart :)

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0