Trött, väntar ett samtal efter tre och göralös. Lösning på problemet?

          Publicerad 2008-06-27, 02:22:03 / ♥ Utmanad/Frågor!
Vad är då inte bättre än en dryg grej som man oftast alltid gör även om det är drygt? ;) väntar ändå på ett samtal SENT och så har jag sett alla tänkbara filmer för ikväll så. Tur att jag läste Maddes blogg för det är ju roligare att fylla i sånt här än att sitta och rulla tummarna.




1. Hur gammal är du om fem år? 23

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min broder, roligt va?! :P

3. Hur lång är du? 157 tror jag. Är dock inte säkert, jag krymer redan så jag är säkert kortare :P

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Nim´s Island. Och besviken är jag på den, inte värd.

5. Vem ringde du senast? Syster

6. Vem ringde dig senast? Tänker inte jag säga :]

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Saknar dig! Vill ha dig här, även om jag är sjuk och patetisk.. fy fan vad jag vill ha dig!" Kan låta fel, beroende på hur man läser det. Så tolka det inte på något vis.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa om det är mycket jag vill ha sagt och smsa om det är mindre och mindre att säga.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? För någon timme sedan då jag gick upp och hämtade en banan.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? 13.00. Skämmes tammefan, jag vet!

13. Vilken är din favoritjulsång? Rudolf med röda mulen. Orkar inte komma på någon annan klockan 2 på natten

14. Vilken är din favoritplats? Utomlands på en strand i solen och med en drink/öl i handen.

15. Vilken plats föredrar du minst? En plata som det är mycket folk på.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  Har ingen aning, spelar ingen roll vart bara jag har lägenhet, man, jobb och trivs med mitt liv. Shit, det är inte långt kvar, tio år går snabbt. Jisses vad gammal jag är :/  

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Jag var ganska mörkrädd. Spöken skrämde mig också

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Oj, det var så länge sedan att jag inte riktigt minns, om man räknar ett RIKTIGT skratt. Men småskratta gjorde jag igår till filmen "stardust"

19. Hur stor är din säng? En stor dubbelsäng, 190 är dom väl eller?

20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär, ska dock inhandla en bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika, aldrig naken dock :P så antar att det är med då :P

22. Hur många kuddar har du i sängen? 7

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Dorotea, ehm, stad och stad.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Föredrar allt dock vid olika tillfällen.

26. Är du social? nja, ganska.

27. Vilken är din favoritglass? all sorbetglass

28. Vilken är din favoritefterrätt? oj, finns mycket gott :P men paj. Blåbärspaj

29. Tycker du om kinamat? Finns inget godare

30. Tycker du om kaffe? Aldrig. Och tänker aldrig bli en slav under kaffet. Herregud, då dagen kan bli förstörd för att man inte fått sitt kaffe går det väl överstyr? :P Nej, vill kunna vakna på morgonen utan att ha några krav.

31. Vad dricker du till frukost? Äter aldrig frukost

32. Sover du på någon särskild sida? Nja, utbredd över hela sängen. Dock går det bra att sova med någon, slåss gör jag med det får man ta.

33. Kan du spela poker? Nope, kan jag ingenting och inte är duktig på det så är det ett värdelöst spel som jag inte spelar. Spelar bara om jag får hjälp :P

34. Tycker du om att mysa/kela? Vem gör inte det? :P

35. Är du en beroendemänniska? Det beror på vad/vem det gäller.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Tror inte det :S dock två stycken som fyller år dagen innan mig :P

37. Vill du ha barn? Ja, helt klart. Vill ha barn innan jag har blivit över 25 iaf :S

38. Kan du några andra språk än svenska?  Jao, Engelska, lite tyska och lite spanska
 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, ting som mobiler, mp3, datorer.

42. Äger du dyrbara smycken? Det beror på vad dyrt är :P men guldsmycken är väl ändå dyra och det har jag ju.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Oj :S greys älskar jag, dock går ju inte det nu.
 
44. Kan du rulla med tungan? Japp, vilken talang ;)

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min syster. HOn kan alltid få mig att skratta.

46. Sover du med gosedjur? Nope.

47. Vad har du för ringsignal? Adam Tensta - My cool. Börjar dock bli less på den :P

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja och jag kan ha det mesta :S typiskt!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min mobil

50. Kan du byta olja på bilen? Jao.

51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej. dock parkeringsböter. Bara jag som fick det av ALLA andra som stod på samma parkering som jag alla andra dagar. Otursdag.

52. Vilken var den senaste boken du läste? Nyckeln till mod av Nora Roberts

53. Läser du dagstidningen? Ja, händer. Dock inte varje dag.

54. Prenumerera du på någon tidning? Nej, inte än. Har fyllt i för att göra det men det blir aldrig av.

55. Dansar du i bilen? Nej, men sjunger för fulla muggar.

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3 förmodligen, dock lyssnar jag aldrig på radio.

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min budget. Tänker ha koll på pärninga!

58. När var du i kyrkan senast? Min systers examen och gösse så fin hon var.

Det var det. Då var det roliga slut. Bara 40 minuter kvar till samtalet kommer.

Nu återgår jag till att inte göra någonting igen MEN nu har jag huvudvärk på köpet ;) hihi. livet är bra underbart, eller hur?

pusshej

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Ida säger:
    2008-06-27 | 09:53:05

åh, såklart, återkommer. :)

Då är vi två, jag frågade min bror för han är insatt i sådant, det är däremot inte jag hihi.

Bra med brorsor du vet?!

Snart ska jag fara iväg och jobba, skönt att det är fredag. Ska du ut i helgen eller, lilla lajksjö eller vad blir det?



Jag måste nästan sno din lista, om det är okey, hihi har något att fördriva tiden med tills jag ska fara.

Cecilia säger:
    2008-06-29 | 18:07:00

Aaaw, jag får dig att skratta (A) hehe

Du är bäst syster! :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0