Love, it taught me to cry

          Publicerad 2008-11-25, 12:49:40 / ♥ Life and music!
Lyssna, njut, uppmärksamma texten. Perfect!







Det är så ofantligt skönt att sluta tidigt. Man har hela dagen framför sig, man sover inte bort den. Så skönt. Och för var dag som går så kommer jag närmre helgen vilket betyder Umeå för hela slanten. Ska mest tvätta idag och beställa julklappar så att jag har det gjort. Några avklarade iaf. Men just nu ska jag lägga mig och se Våra bästa år :P Har man en gång börjar se så kan man inte sluta.

Hörs senare!

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emelie säger:
    2008-11-26 | 09:57:02

UMEEEÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0