Utmanad!

          Publicerad 2008-11-04, 22:08:27 / ♥ Utmanad/Frågor!

Har blivit utmanad av Pyzen
De regler som gäller är :
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
-Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.


Sju saker om mig:


Jag
hatar att vara ovetandes om saker och ting, vill ha ordning och reda i huvudet.
Jag älskar maträtten black and white.
Jag tycker det är jätteroligt att lösa korsord.
Jag är i detta ögonblick förkyld.
Jag älskar att bli kliad i hårbottnen som en katt/hund blir klappad på huvudet. Tur man har S som inte ens tänker på att han gör det längre ;)
Jag har alltid haft en passion för att skriva och har gjort det sedan jag var liten. Har flera pärmar fulla med tankar, texter och funderingar.
Jag har väldigt lätt att bli utmattad.

Jag utmanar


Frida
Andrea
Emma
Madde
Stina
Ida
Sabitha

Duktiga jag som faktiskt utmanade sju stycken ;) Gör som ni vill om ni orkar. Kände nu efter att jag hade gjort halva att jag egentligen inte orkade men det blev så ändå :S :P

pusshej!

Kommentarer
4 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2008-11-04 | 22:25:30

tihi men gumman har du inte sett att jag redan blivit utmanad av två stycken, så jag har gjort den där ;P

Andrea säger:
    2008-11-04 | 22:31:01

tihi men gumman har du inte sett att jag redan blivit utmanad av två stycken, så jag har gjort den där ;P

Frida säger:
    2008-11-05 | 06:13:03

men ååh, jag vet inte ens om 7 st som har blogg! :(

Sabitha säger:
    2008-11-07 | 10:33:49

Hm, jag har redan gjort utmaningen, undra om man måste göra den igen då eller? Skulle nog kunna komma på hur många grejer som helst :P


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0