Blivit utmanad!

          Publicerad 2008-09-21, 16:22:34 / ♥ Utmanad/Frågor!

Jag har blivit utmanad av pyzen (pyzens.blogg.se): (btw, kan någon lära mig hur man gör snabblänkar?)

De som utmanas ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och
samtidigt ange reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg
för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att
de ska läsa ens egen blogg för mer information.


Jag..
.. är väldigt klumpig, så ser ni mig gul och blå över hela kroppen så bli inte rädd, det är inte någon som slår mig, bara jag som ramlar lite överallt.

<!--[endif]-->.. är även odiskret (därför jag och Emma inte är någon bra kombination då man ska vara tyst)
.. är alltid den som gör tvärtemot det någon annan säger även fast jag vet att den personen förmodligen har rätt i det dom säger. T.ex. att permanenta håret, Anna sa klart och tydligt att jag kommer att ångra mig. Jag sa säkert att jag inte kommer göra det och mindre än ett halvår efter så var jag rakpermanentad igen för andra gången.

.. pratar alldeles för mycket och alldeles för snabbt
.. har panik inför framtiden
.. är väldigt liten men man ska inte tro mindre om mig för det :P

.. har en ovanlig egenskap och det är alltid lyckas krångla till att mer än nödvändigt.


<!--[endif]-->



Min regel är
Berätta om ett tillfälle ni aldrig kommer att glömma

Jag utmanar:

Andrea(andreaal.blogg.se), Madde (nusseliten.blogg.se) och Emma (hearrtbeats.blogg.se)


Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-09-22 | 11:15:33

Jag kan lära dig någon gång! Puss!

Emma säger:
    2008-09-22 | 13:57:00

Yes, ska kolla igenom det här & låta mig utmanas :) Hehe


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0