Fördelar och nackdelar!

          Publicerad 2008-09-12, 14:43:29 / ♥ Dagbok
Varför skapa sånt som inte är till ens fördel? Varför inte bara acceptera allt som det är, livet är inte en evig dans på rosor och det som händer det händer, deal with it!

Varför ska jag vara rädd för sånt som inte ens är säkert att det händer? Varför ska jag bry mig mer än vad jag egentligen har ork, tid eller borde bry mig om. Om det man tror eller är rädd för ska hända händer, glöm och lev ett bättre liv. Man lär sig av sina misstag och man lär inte göra om samma misstag igen. Om det ens händer något dåligt så är det inte värt att lägga ner tid på det.

Ska aldrig mera bry mig, om något. Det som händer det händer. Blir man ledsen så blir man ledsen men det går alltid över och det är oftast till ens fördel att det händer om det händer.

Alla har drömmar, något som man vill ska ske men det är inte alltid som man får som man vill och får man inte det så var det inte meningen och då är det ingen mening att traggla det längre.
Jag vet vad jag känner och tycker, jag vet vad jag hoppas på och drömmer om. Jag vet vars jag står och vad jag är kapabel till att göra och inte göra, jag vet vad jag vill och inte vill göra.
Det andra gör är upp till dom och det som blir det blir, då accepterar jag, går vidare...sen är det inget mer med det!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0