Myror i armen och betalda räkningar

          Publicerad 2009-12-11, 14:55:23 / ♥ Dagbok
Så ser en fredag ut för mig, iaf just nu.

Från och med att jag vaknade vid 11 så pyr det så där otäckt i min högerarm, riktigt jobbigt. Det känns som att det är myror och jag går och spänner hela tiden för då känner man inte det där jobbiga. Surt.!

Ska även betala räkningar, med mina "sparpengar", känns inte heller så kul. Vad fan ska jag köpa julklappar av i år? Har ju inge pengar kvar nästan trots att räkningarna kommer varje månad. Har ju utgifter på minst 1100 kr varje månad. 1100 kr som jag inte har då min akassa bara strular till det. Suck! Ja, livet är inte lätt. Önskar att jag fortfarande gick gymnasium.

Har startat en disk, hämtat köttfärs och skrivit handlingslapp, ska snart ta på hunden selen så att vi kan gå ner till mamma så att vi sedan ska följas åt och handla. Snart är det jul, alla :) Mysigt! Denna jul ska bli perfekt!

nej, återkommer väl senare. Kanske med lite bilder, detta är ju bra tråkigt med bara text :) Lägger ut en ny favoritbild på mig och Ellie :) älsklingsnosen som sitter alldeles bredvid mig! :)



Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0