Söndag

          Publicerad 2009-12-27, 15:52:33 / ♥ Dagbok
Hela helgen har varit lika stressig känns det som. Dock har det varit skönt att ha tagit vara på tiden med bror då han inte kommer hem ofta. Trots att han bara bor i Umeå så är det inte så ofta som man träffas. Känns tomt nu då han har åkt :/

Har laddat över bilderna från kameran också. Ikväll blir det nog storuman för att se på skotertävling, blir nog roligt och mysigt, ska inviga mitt nya underställ då som jag fick i julklapp, det var den bästa julklappen någonsin. Hatar att frysa, så nu har jag mina två laget, bambuställ lager 1 och fleeceställ lager 2. Så idag blir det till att testa om det fungerar :)

 

 

Våran fina julgran, pappa har gjort ett perfekt val i år, den är så fin och jämn!

 

 

 

Ellie somnade två gånger under denna vecka, under täcke och filt. Hon är så mysig :)

 

 

TomteCilla, julkulor i öronen :)

 

 

Tim och Ellie :)

 


 

 

 

 

 

Några av mina fina julklappar, fick lite annat smått och gott också som smycken, parfymer, sockar, tröjor och så. Även New Moon soundtrack :D

 

 

Pappa blev så stolt över hur fint det var utanför huset med alla lampor och lysen. Och visst blev det fint. Ellie kom med på ett hörn också

 

 

Sist men inte minst en bild på fina älsklingen, han var dock inte riktigt med men ;P

 

nej, nu måste jag börja klä mig inför skotertävlingen, roligt roligt :)


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Michael Jackson | Minnesblogg säger:
    2009-12-29 | 11:42:03

Ha en bra dag! :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0