Ingen tid!

          Publicerad 2009-07-06, 12:48:51 / ♥ Dagbok
Hade ingen tid att publicera inlägget innan jag åkte till frissan så skickade iväg det nu. Blir lite fel i texten då :P haha. Är iaf tillbaka nu, hunnit äta en banan tom. Jag blev ljus, riktigt ljus. Vet inte om det blev för ljus. Får rådfråga lite, men visst är det skönt att vara nyklippt iaf, tog lite på längden och uppklippningen då det var så nött :/

Visar bilder senare, ska ta lite kort på middagen eller rasten.

Är så ofantligt trött och känner att denna vecka kommer gå grymt sakta. För det första så längtar jag som en tok till helgen och dessutom är det semester. Kommer bli riktigt skönt!

Nej, ska jobba lite :)






Älskling skruvade igår, fick en bild som jag snodde. Haha! Öl, musik och skruvning, vadå manligt :P
well, well. Längtar till semestern, då jag kan ligga kvar i sängen med honom istället för att kliva upp helt själv :/


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0