Att saker och ting kan stiga en upp i huvet!

          Publicerad 2009-03-14, 18:17:57 / ♥ Dagbok
Seriöst, människor som är som den största skitstöveln som går i ett par skor, kan jag förbi se. Men att någon så nära är en sådan stor översittar och skitstövel har jag aldrig någonsin varit med om. Jag har inte ens ord att förklara det jag känner. Det ord jag får upp är psykisk störning, vilket även blev erkänt. Att den sedan dessutom är något äldre äldre än mig själv spelar en stor roll, hur man kan hålla på så vid den åldern och verkligen sätta sig så högre upp än alla andra är bara åt helvete, rent ut sagt.

Jag kan inte förstå hur du kan ha blivit så här, det gör ont i mig att jag ska vara tvungen att ha dig som ett minne så här och speciellt vid denna tid då saker och ting förändras i min livssituation. För helt ärligt, jag har träffat många som beter sig som en riktig skitstövel, men du tar verkligen priset och du vill inte förändra dig. Du har en perfekt syn på hur du är och enligt dig kan du inte bli mer felfri.

Hur fan ska man göra för att förklarar för en person hur den får andra att må när den inte lyssnar alls? När den får andra att må så otroligt dåligt och inte bryr sig? För jag orkar inte se hur detta kommer att fortsätta, jag vill ha ett stopp.

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2009-03-14 | 19:56:50

Om personen i fråga inte lyssnar, kanske det är bäst att lämna han/hon ifred. Om du verkligen betyder någon för den kommer den inse att det är något som är fel, annars är den ändå ingenting att ha. Hoppas det löser sig gumman :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0