Bara främlingar färdas. Den som äger allt har ingenstans att gå.

          Publicerad 2009-03-09, 01:08:13 / ♥ Hunden Ellie
Så sant som det är sagt.

Tänkte inte skriva så mycket förutom att säga godnatt och lägga ut två bilder till på sötvovven. Lycka!

c

Ellie till vänster tillsammans med hennes bror

k

Sötploppen!

Återigen bilder lånade från Kennel Lakies

Hoppas ni får en bra måndag, det ska då jag ha. Ska inte förvänta mig något, det kan helt enkelt inte bli sämre än vad det är och därför tänker jag varken tänka sämre eller bättre. Jag är nöjd med allt just nu, för det är nu jag inte tar något för givet och det är nu jag uppskattar det som är på riktigt!

Pussgodnatt!

ps. Nu framöver lär det bli mkt uppdatering om Ellie, videor förmodligen dessutom. Så nu kanske det blir lite roligare uppdatering. För de som det faller i smaken. ds.

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0