Det mest händelserika idag: Borttappad papperskorg

          Publicerad 2009-03-17, 19:56:28 /
och då menar jag inte en riktig papperskorg, utan den på datorn. Japp, ena stunden då jag kolla så var den bara helt spårlöst försvunnen. man jag fixade det, jag hittade den borttappade papperskorgen och nu är den åter på sin plats. Jag fixade det helt själv för inte ens chefen eller Sammy visste vars man återställde det. hihi, stolt!

nej, nu är det fem minuter tills jag slutar, då ska jag hem, snabbstäda och sedan ska jag lägga mig och läsa. MUMMA!

Ha en superduper trevlig kväll, för det ska jag ha!

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0