Duktiga jag!

          Publicerad 2009-03-16, 23:16:41 / ♥ Dagbok
Har fixat lunch och middag, plockat ihop i mitt rum+fixat kläderna, skrivit till Ellies skötare och pratat lite med familjen. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa och invänta den nya dagen. orkar nog inte duscha idag, får bli imorgon. Detta är typ allt jag orkar efter att jag ahr kommit hem från jobbet.

Men skriver imorgon. Hae!

Måste dock få citera Vicky först  "Det är så mycket saker man borde veta som man inte vet." Så sant som det är sagt.!

pussgodnatt!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2009-03-17 | 13:35:23

Och det är många saker man vet som man egentligen inte vill veta :/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0