En söndag som inte känns som söndag

          Publicerad 2009-03-29, 15:43:30 / ♥ Dagbok
Idag har jag vaknat vid halv elva, klev då upp och sedan gick jag upp och pratade lite med de få som var vakna. Klädde sedan på mig och åkte hem till Vicky. Där blev jag bjuden på te, morotskaka och vaniljbullar (som jag älskar) och en massa trevligt prat. Fick även låna en riktig kamera av henne och lånade hem några filmer som det var år sedan jag såg. Det var en trevlig stund och vi bestämde även att hon skulle komma förbi sedan för att kolla på Ellie senare i veckan.

Imorgon smäller det, imorgon har vi en hund här hemma. Ska kliva upp tidigt på morgonen för att hinna ha lite tid med henne då man jobbar så konstiga tider.

Nej, nu ska jag spela lite och fika lite. Mumms!

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


vicky säger:
    2009-03-30 | 14:05:29

:*



tänker på er idag, jag hoppas att det går bra att köra och att kvällen blir det bästa på länge! puss


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0