Godmorgon!

          Publicerad 2009-03-15, 12:18:04 / ♥ Dagbok
Sov till elva idag vilket var skönt, har inte haft någon speciell sovmorgon alls denna helg, men det är skönt att inte sova bort hela dagarna.

Imorse då jag vakna så var jag tät i näsan och nu då någon timme har gått så är jag så snorig att jag blir tokig. Vet inte om paniken inför att vara sjuk har uppstått nu då jag är småsjuk konstant och det är verkligen hur irriterande som helst.Vem vill sitta och hosta, nysa och snora konstant? Inte jag, fan också! Less jag blir.

Är iaf i Svana och myser. Vet inte om det blir att åka hem snart, får se. jaja, bebisen ska ha datorn, sötpluppen! Snart får vi hem Ellie :)

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0