Godmorgon onsdag!

          Publicerad 2009-03-18, 10:29:15 / ♥ Dagbok

Då sitter man här igen, det är ju tur att alla dagar efter onsdag går så fort för då är det snart helg :) Och efter helgen är det bara en vecka kvar tills vi åker till umeå för några svar och för att få hämta hem Ellie. Det är det enda jag ser fram emot just nu, det känns som om att hela våra liv kommer att förändras till det bättre.

Ja, ska se hur det går för mig idag, önskar bara att vi kunde få byta projekt så att man kunde få känna på lite lättare säljning. men det kommer väl med tiden :)

Försöker även köra väldigt eco då jag inte har så mycket penga att röra mig på. Eller ja, just nu har jag inge pengar alls :/ så det gäller verkligen att tänka på att köra så att det inte går nå mycket bensin alls, för hur ska man kunna tanka om man inte har pengar? Dock känns det skönt att jag nu vet hur mycket det går på en månad ungefär. Synd bara att jag måste köra en månad tills jag får någon lön :/ men det ska nog ordna sig det med :)

nej, nu ska jag fixa till telefonen och sedan börja jobba :)

pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0