Hard work

          Publicerad 2009-03-16, 11:48:29 / ♥ Dagbok
Har inte haft en enda som svarat på en 40 min vilket är supertrist. Måste göra det på det jobbiga viset dessutom och det är verkligen drygt. Men denna dag ska nog gå ganska fort.

Det känns verkligen skitigt gjort av dig att hålla på som du håller på. Du tänker då fan mer på andra och vad de tycker!

Iaf så ska det nog lösa sig, den 30 ska jag kolla på allt som spökar i min kropp. Så blir det. Hoppas att jag får några svar. Tur man har en chef som förstår för numera tycker jag bara att folk har otur med deras chefer.

Man ska aldrig tycka att livet är bra för då blir det alltid dåligt!

Btw så har jag glömt telefonen hemma, glömde den då vi åkte in för att hämta kläder och sedan åkte vi tillbaka till svanabyn. Tur S laddade sin telefon så att jag hade en väckarklocka annars hade jag aldrig tagit mig till jobbet idag. Känns dock skönt att det är barbacke, går mycket lättare att köra då. Nu vill jag ha sommar snart.

iaf, så önskar jag er en trevlig dag!

E

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0