Härligt med info

          Publicerad 2009-03-27, 16:37:33 /
Blir inge jobb på lördag då han trodde att han förmodligen skulle behöva skicka hem oss tidigare då det inte finns nog mycket med arbete. Eller ja, han frågade mig om jag tyckte det kändes lönt att åka hit för att vara här i några timmar och knappt hinna tjäna nå pengar  för att sedan köra hem igen. Det vill säga att det skulle kosta mer för mig att köra än vad jag skulle tjäna pengar. Vilket inte är lönt. Dock sägs det att det blir mycket jobb framöver och nästa helg vill de att vi nybörjare ska jobba extra plus att det blir 1,5 h extra timmar under veckan.
Alltså; 10.00-21.00 (plus 1 h 20 min bilkörning på det) mån-tors
             10.00-17.00 (plus 1 h 20 min bilkörning på det) fre

och då förmodligen jobb på helgen, vet dock inte hur många timmar. Detta schema till påsk. Hektiskt och jobbigt? Ja. Dock blir det skönt med "långledigt" under påsk efter en sådan vecka.

Idag har det inte gått lika bra som igår, igår gick det skitbra. Men har fått lite extra iaf (om nu itne några kunder tackar nej) denna vecka, och sålde ganska bra veckan innan också. Ska sälja bra som fan veckan som kommer, så detta ordnar sig nog. Just nu vill jag bara hem.

Pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0