Hej hallå säger jag efter första dagen på jobbet

          Publicerad 2009-03-05, 22:00:42 / ♥ Dagbok
Kom hem 20 i nio typ och har inte mer än hunnit berätta för pappa och bror om jobbet, slängt in en tvätt och bara haft allmänt ont i huvudet. Tror jag drack för lite idag. Iaf så är jobbet bra, trodde inte att tiden skulle gå så fort när man pratar i telefon heeeeela dagarna, inte bara det, 9,5 h. Inte bara en vanlig arbetsdag precis. Men det känns bra, bra folk är det där också. Så det känns bra. Hoppas bara att jag kommer kunna sälja något, just nu känns det hopplöst men jag ska inte ge upp hoppet.

Imorgon är det att vakna, packa, åka på jobbet, jobba fyra timmar sedan åka till fjälls igen, äntligen! Jag har abstinens efter älsklingen. Saknar han så grymt mycket. Kommer nog inte kunna sova nå mycket ikväll :/ jag har aldrig känt denna hopplösa känsla förr, jag trivs inte i Dorotea längre. Eller ja, det är nog människorna jag saknar i Borga, mamma och syster är där, släktingar är där och framför allt S.
Sen är det så lugnt där, mysigt, skotrigt, fjälligt, husvagnigt, stugit, myysigt. Suck! Nej, deppinlägg idag bara för att det var tungt att åka från borga och allt som hör till imorse.

Jag ska försöka få bort min huvudvärk, se nya Twilight (dvdrip :O) med bror tror jag, för han har inte sett den. Har ju ändå en grym sovmorgon imorgon. Dock är klockan redan mycket :S Nej, inte sitta här längre.

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Sara säger:
    2009-03-06 | 13:52:44

Vad härligt att du har fått börja jobba och att du trivs!:) Kram


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0