kaos i huvudet

          Publicerad 2009-03-16, 16:53:43 /
Jag har aldrig känt så här, det är alldeles snurrigt i huvudet och jag ahr världens huvudvärk. Vet inte om det är för att jag inte åt någon speciell lunch eller vad det är, tur det är middag om åtta minuter för jag måste få i mig någonting. Känner mig så konstig.

Iaf så har det gått skit för alla idag, det funkar verkligen inte att sälja. Tur det går sömre för alla när det går dålig för oss nybörjare också så att de inte tror att det är vi som inte kan utan att det är ett svårt projekt :/

nej, tror jag ska hä in min middag nu i micron.

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0