Klockan är sex

          Publicerad 2009-03-09, 22:12:39 / ♥ Dagbok
Känns det som iaf. Jag kom hem för typ en timme sedan och eftersom att jag alltid i vanliga fall har slutat mellan fyra och sju så känns det som att klockan inte är mer än typ sex-sju. Men klockan är ju för tusan över tio och det är snart läggdags. Tänker inte sitta uppe onödigt länge, ska lägga mig i en bra tid för jag var lite trött idag på jobbet och det gillas inte. Ska se så mycket som jag orkar på Twilight. Tror jag inte orkar fixa någon lunch heller, har inte så mycket tid till att göra det så det blir nog någon sallad imorgon med. Dock någon lite godare.

Annars har dagen gått bra, liiite seg i slutet, typ de sista fyra timmarna men jag tog mig igenom dem.

Åt lite soppa nyss och hade då gjort en hårdbrömacka. För en gångs skull så hade mackan "upp och ner", alltså jag hade osten på fel sida (en principsak för många, bland annat för mig. De flesta har väl en rätt och en fel sida på mackorna?) och det har aldrig varit svårare för mig att äta. Allt blev bara så bakvänt. Så patetiskt bara för att jag hade fel sida upp.
Intressant va? :P Haha jag tycker faktiskt det. Tycker det är lite konstigt med denna mackmani som många faktiskt har och däribland jag själv.

Ja, ska se film och sedan gå och sova. Bra att jag kan uppdatera på jobbet imorgon.

Pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Frida säger:
    2009-03-09 | 22:34:21

jaa! rätt sida på mackan är jätteviktigt!! :p

Anna Johansson säger:
    2009-03-09 | 23:03:27

Mackmanin är något vi måste få bort! Puss


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0