Music is the good in life

          Publicerad 2009-03-24, 15:53:50 / ♥ Life and music!


The cranberries - Zombie



The cranberrier - Linger

Har ingen aning om hur kvallan är på videorna, eftersom att jag inte kan lyssna på dem medan jag jobbar. men hoppas det låter lite bra iaf för låtarna är bra.


 

Lady Gaga - Starstruck



 

Eminem - Crack the bottle
är också ganska härlig :)

Mer har jag itne på lager just nu. Några bra låtar, enligt mig då.

Nej, nu ska jag återgå till jobbet :)

pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-03-24 | 18:39:56

Lady gaga e ju så bra =) Att du kan lägga in sånt via jobb datorn, jag provade men fick upp värsta varningstexten ?... snart få vi gå hem!!!

Madelene säger:
    2009-03-25 | 20:25:39

Älskade Cranberries när jag var liten!

Har inte lyssnat på dem nu på länge, men jag tror det är dags för det igen!



Vad hette sidan du hittade med hundgodisar, hundkläder och sånt? Puppy-nåt..:)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0