Music!

          Publicerad 2009-03-14, 14:03:11 / ♥ Life and music!
När det kommer till musik så kan jag gilla allt mellan himmel och jord. Jag har ingen speciell musiksmak, är en låt bra så är den bra och är den dålig så är den helt enkelt dålig, vare sig det är rnb, rap, reggae eller vad som helst. Allt kan gå hem hos mig. Är det skitbra text men urusel låt i sig, så kan den ändå gå hem då texten överväger den dåliga musiken och vice versa.

Tänkte att jag skulle lägga ut några gamla godingar samt några nya godingar, bara för att ja inte har någon stereo i volvon när jag kör till och från jobb.



Notch - Nuttin No Go So



Hörde den här första gången i högstadiet tror jag :P tycker den är bra härlig, man hör ju knappt vad han sjunger i i denna låt så är musiken så härlig, sommarkänslor!


Maia Hirasawa - South again



Här är samma, så härlig låt.

Flo Rida-Right Round ft Kesha



Låt som skulle vara så härlig i (min) bil, under natten då det är sommar. Bara mysa. Härliga låt.

Swingfly - Touch and go

/>

Ååh, så härlig, skriker också sommar och bil.

Basic Element - Touch You Right Now



Härlig röst har han och låten skriker också sommar. Härlig låt.!

Madcon - Liar







Ska lägga ut lite mer senare, lite bra musik iaf. Satt och njöt nu då jag skrev detta inlägg då man kan sitta och lyssna igenom all gomusik som bara får en glad.

Nej, promenad snart sen läsa lite.

pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0