Still

          Publicerad 2009-03-04, 20:38:31 / ♥ Dagbok
Börjar bli bättre i förkylningen, livet börjar ordna sig, jag mår som bäst just nu. Jag börjar jobba imorgon, jag är uppe i fjällen just nu, jag har snart HELA familjen i närheten, jag har älsklingen nära igen och jag ska snart få åka ett vidunder. Just nu mår jag verkligen bäst.

Dock har jag tappat min telefon, det är lite synd för hittar jag den inte innan imorgon klockan sju så får jag vara utan den i, vad blir det, en dag, eller ja, en och en halv dag för imorgon åker jag över fjället till vilhelmina för min första dag på alltele och sedan åker jag hem, sover en natt och jobbar ännu en dag innan jag åker upp igen. Om det nu blir som det var tänkt från början. Alla som känner mig vet att jag inte klarar en timme utan att ha mobilen hos mig, jag får panik bara jag åker och handlar och jag inte har med den eller om jag glömmer den i bilen under tiden. Ibland är jag så patetisk att jag tom lägger undan korgen med mina varor i för att hämta den.
Jaja, som vanligt en massa strunt och ointressanta saker. Om inte annat, om jag inte hittar den ikväll så ringer jag från hemtelefonen. För även om jag inte vet om någon har ringt mig så har jag ett och annat att säga till mina närmsta vänner. Om jag inte slutar allt för sent så ringer jag imorgon och rappoterar.

Ja, men det var allt jag hade att säga. bra iaf att jag kan kontakta vänner genom bloggen. För jag kan inte gå in på apberget på denna telefon då det inte fungerar på internet explorer. mamma vill inte ha firefox på denna, hon tror att det är något dåligt. Skriver mer senare.

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Madelene säger:
    2009-03-05 | 10:16:15

Hörde att du kommer till oss på måndag! KUL!

Välkommen ^^ (jag började i måndags)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0