Torsdag

          Publicerad 2009-03-26, 10:36:52 /
Denna vecka har gått fort, konstigt nog :) Och jag har aldrig någonsin varit med om en månad om har gått så sakta som denna. Konstigt nog!

Efter idag är det dock bara en dag kvar tills det är helg för morgondagen räknas inte då jag både slutar tidigt och bara jobbar fyra timmar.
Hoppas på att det går bra idag, tvivlar på det men vafan, vad mer kan jag göra än mitt bästa? Det har ju gått bra övrig tid i veckan så någon gång måste det väl få gå dåligt.

Sen är det helg, blir långhelg då vi ska till Umeå på måndag av diverse anledningar. Och efter den dagen är vi dessutom hundägare igen. Äntligen!

Jag önskar att vi hade möjligheten att vara på väg någonstans. Jag önskar att tanken "Tänk om det kunde vara så" kunde slå in någon gång.
Just nu får jag nöja mig med hur det är, dock vill jag så mycket mer. Alla mina planer innehar ditt namn, åh så jag önskar!


jaja, back to work. Önska mig lycka till!

pusshej!

d

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Madelene säger:
    2009-03-26 | 13:42:12

Ja lätt! :P


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0