"Det pockar..!"

          Publicerad 2009-05-19, 22:05:34 / ♥ Dagbok
Som älsk skulle ha sagt, huvudet gör lika ont och illa måendet hänger i sig. Har tagit så många tabletter man får ta och jag sitter nu och undrar hur fan det ska gå att sova. Vilket leder mig till nästa fråga, hur fan jag ska orka kliva upp imorgon efter en sömnlös natt.

Just nu är ingenting bra! Det är för mycket i mitt liv just nu och det blir inte bättre av detta. Ja, vilket klagande, eller hur! Men så är det.



Något som fick mig på bra humör iaf ---> Klick!



Pussgodnatt!

Håll tummarna för att jag mår bättre imorgon, är det något jag hatar så är det att vara hemma från jobbet. Både mindre pengar och dåligt engagemang.!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-05-20 | 10:41:53

förstå att de int ha blivi nå bättre =( Hoppas du bli frisk snart!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0