En helt vanlig måndag!

          Publicerad 2009-05-18, 15:50:01 / ♥ Dagbok

jag har spillt mandarin på min tröja, mina ögon är trött, mitt huvud gör ont och jag har 4½ h kvar tills jag slutar. Men det bästa av allt är att jag åker direkt till älsklingen då jag har kommit hem.

Som sagt, tur att det är en kort vecka :)

Ska försöka skicka över lite bilder från mobilen, lägga ut. Hade ju verkligen inte tid ihelgen att ladda över bilder. Jisses, att det ska vara svårt.

Idag hade jag inte alls mycket att skriva. Det kommer väl kanske något intressant någon gång, men måste erkänna att det var länge sedan jag var så här trött! :/

Pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0