God morgon, eller?

          Publicerad 2009-05-25, 10:44:13 / ♥ Dagbok
Imorse när jag vaknade första gången så åkte älsklingen, tråkigt och tomt i sängen alltså, lite kallt dessutom. Andra gången vaknade jag sju och var glad över att jag kunde somna om. Tredje gången jag vaknade hade inte klockan ringt, jag vaknade av mig själv som tur är halv nio och hade en sådan konstig känsla i magen. Inbillar mig att jag mådde som jag mådde ihelgen bland annat för möglet i byggnaden på jobbet och vill verkligen inte få den där konstiga känslan i kroppen igen. Att något är fel men att man inte vet vad det är.

Jag är väldigt deprimerad och jag vet inte varför :/

Men livet hur det är just nu är ju inte läget det bästa. Dock blir det väl vad man gör det till antar jag. Jag är glad att en kväll ska spenderas med älskade Vicky och då kan man inget annat göra än må bra!

Ska jobba nu, vara duktig. Hoppas jag! Håll tummarna för en bra dag!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Vicky säger:
    2009-05-25 | 11:22:35

Du är så fantastiskt bra!

Therese säger:
    2009-05-25 | 11:30:45

Jobbigt att gå omkring å va nervös... Tyck synd om dig å hoppas att du ska må bättre snart =) Tänk possetivt! snart är de semester! sommar å sol, husvagns resor, sola på din nya madrass... =) Kan ju faktiskt va så att de e nån annan typ av migrän du ha fått.... för mig är den aldrig sig lik gång till gång......


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0