Godmorgon!

          Publicerad 2009-05-11, 10:39:28 / ♥ Dagbok
Då har man vaknat till en ny vecka. Skulle egentligen kliva upp med syster men var som vanligt för trött för det. Men jag vet ju själv att jag sover för mycket, jag behöver inte sova 9-10h, det räcker om man sover 7-8 och då kan jag lägga mig vid 12 och lugnt få dessa timmar. Då hinner jag fika och gå på promenad och göra diverse andra saker. Som jag var tänkt att göra imorse, men neeeej! tröttisCilla, det är vad jag är. PLUS att jag har skavsår på hälen :S

så nu vet ni det ;P

Tänkte lägga upp en video på Ellie när hon jagar såpbubblor, gör det ikväll. Det ser så roligt ut, hon tyckte det var så kul och förstod inte varför bubblan helt plötsligt försvann. Hon hoppar på dem, duttar med nosen och "äter" upp dem. Tokfian!

Ska planera in en helg med syster, då åker vi till Östersund och shoppar, bo på hotell och äter gott, bio kanske tom. Det behövs, både hon och jag behöver semester från vardagen.

nej, kanske man ska sätta igång och jobba. Hörs senare!

Pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-05-11 | 12:15:58

bra :) jobbar dock lite iveckan så.. men vi hittar säkert tillfälle :)

Emma säger:
    2009-05-11 | 12:29:54

Jobbar idag till 17 imorgon 13-21 på onsdag 7-17 och torsdag 7-14,30 ;p där har du mitt schema :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0