Godmorgon!

          Publicerad 2009-05-12, 10:58:25 / ♥ Dagbok
Den vanliga frasen som återkommer varje morgon, eller ja, nästan iaf. Sitter på jobbet, igen. Som jag har gjort ca 46 gånger tidigare. Det lär gå lika dåligt idag som det gjorde igår i och med att vi ringer på samma skitprojekt. Önskar att de kunde ta fram något nytt som ger något, detta är helt hopplöst.

Klev inte upp tidigare imorse heller. Eller tidigare än vanligt klev jag upp men inte så tidigt att jag skulle hinna göra det jag vill göra. Men imorgon, tredje gången gillt, right?

Annars är planera som så att jag ska få den äran att luncha med Anna idag så det ska bli roligt. Skönt att få komma bort från rummet här i någon halvtimme. Tror att jag ska ta en kvart från rasten och ta en liten längre lunch, det känns mer värt. Får se. Det är så skönt att få en kvart mitt i dagen då man är som mest trött också iofs. Får se hur det blir, det skulle dock vara skönt att ha en längre tid med Anna, igår under glasstiden så hann man knappt säga hej innan vi sa hejdå :P tänk om man kunde få betalt för att göra ingenting.

Nej, inga sådana tankar inte!

Tillbaka till arbetet.

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-05-12 | 11:45:03

hej gumman. har du middag kl 5? Tror jag har det också,, skulle behöva prata med dig.. Isf kan du väl ringa mig vid 5 tiden? :) Puss


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0