Godmorgon gott folk!

          Publicerad 2009-05-27, 10:22:52 / ♥ Dagbok
Vaknade av ett glatt - Godmorgon!
Då var det Vicky som hade gått ner och fixat frukost, hade inte hört mobilens alarm. Med frukost menar jag seriöst som hotellfrukost, ni vet där det är oändligt mycket med gosaker. Kiwi, bröd, fil och fras, juice, citronvatten, grönsaker, ost osv osv. Med tända ljus dessutom. Det var en härlig start på dagen, denna dag kommer inte kunna förstöras, det är ett som är säkert.

Kvällen vad ännu härligare, som vi skratta och prata. Prata nästan sönder Vicky, hade så mycket att berätta :P Tur att hon orkar lyssna på mig. Det är verkligen vad man behöver lite nu och då. En helkväll med vänner, det är det bästa.!



Nu sitter jag iaf på jobbet, ska försöka att göra bättre ifrån mig idag än vad jag gjorde igår. Även fast motivationen är lika med noll så ska jag försöka lägga i en extra växel. Det ska nog gå bra men för säkerhets skull kanske ni kan hålla tummarna för mig iaf? Det skulle uppskattas!




Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0