Gormorgon gott folk!

          Publicerad 2009-05-14, 10:39:41 / ♥ Dagbok
Det är bara tur att jag nu sitter på jobbet, måste ha stängt av larmet i sömnen för jag vaknade kvart i nio helt av mig själv. Hade jag inte gjort det hade jag garanterat fortsatt att sova till åtminstone tre på eftermiddagen. Ja, för så trött är jag :P Konstigt nog.

Imorgon smäller det, det blir en stor förändring för mig. Hoppas på det bästa men ju mer jag tänker på det desto mer börjar jag oroa mig för resultatet :/ Får helt enkelt våga satsa och hoppas på det bästa.

Vill även ha mitt paket imorgon, inte för att det är så där jättebråttom men det hade känts tryggt att ha allt hemma.

Nej, ska återgå till jobbet.

Pusshej!



Prenumerera? *Klick*

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-05-14 | 17:56:53

Du! Pratat med vicky? Va sa hon? :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0