Hej hopp, febrig topp!

          Publicerad 2009-05-29, 20:28:46 / ♥ Dagbok
Ja, det var det första jag tänkte på när jag skulle rimma skillat. Inte så bra gick det då.

Kände mig nästan tvungen att kolla på balen, se Tim gå på balen var så roligt. Skulle inte ha velat missa det för något. Han såg så glad ut. Så även fast jag har feber och det straffar sig nu så var det värt det.

Annars har mina dagar varit väldigt händelselösa, snuvig, hostig, nysig och trött är vad mina dagar har bestått av. Ska kurera mig ikväll så att man får en lite bra helg iaf.

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-05-29 | 22:44:15

så du for iaf =) Men ja såg dig inte... ær de imorrn du ska till vmina ? så skønt me helg! Hoppas du kurerat dig så du me få ha en bra helg ;) !


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0