Hello sunshine!

          Publicerad 2009-05-27, 15:50:45 / ♥ Dagbok
Not, nyser och har feber. Det är så hemskt för om jag sitter här så riskerar jag ju att smitta andra. Tykcer så synd om Therese att hon sitter precis bredvid, hon påpekade nyss att hon trodde att hon skulle bli förkyld nu här näst. Sitter och kollar upp i taket och inbillar mig att det cirkulerar en himla massa baciller över allas huvuden. Nej, det känns inte rätt att sitta att smitta andra samtidigt som det inte känns rätt att vara borta mer.

Dilemma, right? suck!

Blir nog hemfärd då det är middag, vettefan om man kommer orka köra hem ens. Jisses, kallsvettas gör jag också.

Världens mysigaste Cilla idag, någon som vill ha en fet puss av mig?


Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-05-27 | 16:25:26

Hahaha.. men du!! Skulle jag bli förkyld så är de ju så de va meningen att de skull bli! Snora på du jag tänker inte på de ;) ha dig heldre här som sällskap än att du ska fara hem å ja måst va själv.. vem ska jag då beklaga mig på ? Du e rolig ;) När ha du hunni me shopping av skor ? snor pappers påse haha... ;)

madelene säger:
    2009-05-27 | 19:27:01

Krya på dig! :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0