Jag är en riktig fegis

          Publicerad 2009-05-12, 19:42:45 / ♥ Dagbok
Jag undrar hela tiden om man ska lägga in lite reklam via sidan men jag är så velig och feg. Varför vet jag inte riktigt, är väl så rädd för vad man binder sig till osv. Sedan hatar jag att läsa igenom sådana avtalsgrejer också, de är ju så långa, pågår i all oändlighet. Ja, jag har heller inte svaret på hur tusan det ska gå för mig i vuxenvärlden ;P
Får se om man vågar ta steget ut.

Ska försöka ta med kamera lite oftare, men det är ju egentligen skitsamma då man sitter på jobbet dagarna i ända, man kan ju som inte ladda in bilder iaf under dagarna. inte personliga bilder iaf och det är väl ändå de som är de roliga. Men jag ska försöka bli bättre på det.

Nu är det bara 20 min tills vi slutar, denna dag har gått fort. Och ändå har det känts som en seg dag, det har inte hänt så mycket. Höjdpunkten idag var ändå lunchen, åter igen, tack Anna! :)

nej, sista minuterna innan jag går med stadiga steg mot mammas volvo.

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0