Jag ber om ursäkt!

          Publicerad 2009-05-10, 10:47:46 / ♥ Dagbok
Till allt och alla som jag har försummat denna helg, men denna helg har verkligen varit den tuffaste hittills för mig och jag har inte alls varit på humör eller mått bra! Jag ska bearbeta och ta ett beslut sedan återkommer jag som den gamla vanliga Cilla igen.

Jag är så glad att jag har mycket att se fram emot, tillsammans med er, för ni mina vänner är trots allt det som är värt i livet! Utan er skulle jag inte känna så mycket tillit och glädje. <3

Det var allt för mig!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Anonym säger:
    2009-05-10 | 21:08:01

Jag älskar dig gumman. Kan vi prata någon kväll innan jag far? Puss

Emma säger:
    2009-05-10 | 21:09:35

Hoppas att de syns att de va från jag. De försvann alltihopa :(


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0