Jag har en snarlik familj som Blondinbella

          Publicerad 2009-05-18, 14:03:07 / ♥ Dagbok
Jag har ju förklarat att lördagen var mys. Den innebar mest mys med familjen för av någon konstig anledning så är det en anledning för oss att samlas och riktigt rå om varandra och umgås. Vi köpte godis och planerade med gott som om det vore sista dagen vi levde. Vi har väl inte det största vardagsrumsbord men jisses, det var smockfullt. Vi var tvungen att äta godsakerna i omgångar. Ja, det är sant. Grönsaker i dipp, chips i dipp, lösgodis, marängschwiss, popcorn, ostbågar och dricka.

Det blev för mycket så man åt nästan ingenting, tokigt nog! Men det var mysigt, det är inte ofta som man riktigt samlas så där. Vi hade dessutom tom röstat på vilka vi tror skulle vinna, jag röstade på Norge så jag vann ju ;P haha! Så hennes familjs tradition med godsaker och listor stämmer ju in ganska bra, eller hur ;P






Här är vårt bord och då saknas även popcorn och ostbrickan med frukten. Detta skulle vi på fem pers äta då. Men jisses, dessa kvällar är verkligen något att minnas. Inte för godiset, utan för att vi ändå samlades, umgicks jag verkligen myste till tusen!

Jag älskar min familj!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0