Lite tråkigt igen

          Publicerad 2009-05-11, 12:57:56 / ♥ Utmanad/Frågor!
ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Nej
2. Är du lycklig?: Jag ska inte klaga
3. Är du uttråkad?: Ganska
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare?: Inte det
6. Är du cooling?: Haha nej :P
7. Är du från irland?: Nej, men önskar att det vore så. Det hade varit mysigt. (Lite läskigt anna, här snackade vi om Irland och så kommer det en sådan fråga :O) Om inte annat kan jag ju väldigt gärna få flytta dit av någon anledning ;D
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Ja

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Vet inte riktigt
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja, vem har inte det :/
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Klart
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Det har jag ingen aning om. Är väl det som är grejen med en hemlig beundrare?
7. Är du kär?: Ja
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Ja!

10 TVÅ ALTERNATIV
1. apberget eller lunar?: Har apberget av någon anledning. Det enda jag gör där är att skrapa lott :P
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: Hund
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" vänner?: Några få bästa vänner.
5. Tv eller internet?: Internet
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Både och beroende på när det är
8. Pengar eller lycka?: Lycka
9. Dag eller natt?: Natt
10. Msn eller mobil?: Mobilen

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Mjo, när jag var liten och rymde med min trehjuling
2. Brutit ett ben?: Nej
3. Gjort nåt du ångrar?: Ja
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej, men skulle bra gärna vilja
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja, dumt nog. Men som tur är lär man sig av sina misstag
6. Ätit en hel tårta?: Nej, inte det. Skulle spy då :P
7. Gjort bort dig offentligt?: Haha brukar ha den oturen att göra det i fylla.
8. Varit på begravning? Ja, två gånger av de jag minns.
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja, grät som tusan då Trixi (mormor och morfars hund) dog och även då vi tog bort Siri. Vi var tvungen att göra det hos vet. och vi var hade henne i famnen tills hon tog sitt sista andetag. Huvva! men jag ångrar det inte, fick den sista tiden med henne.
10. Velat försvinna?: Ja, det är inte alltid som man är nöjd med allt :S

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: mor angående a-kassa
2. Telefonsamtalet du fick?: mor för att hon ringde upp mig då jag bara ringer en signal :P
3. Personen du var med?: Sammy
4. Roligaste grejen som hänt?: Ellies hemkomst
5. Personen du smsade: Vicky
7. Du skrev till på apa?: Anna tror jag :P
8. Du kommenterade på apa?: Ingen tror jag tom :P
9. Du tillbringade natten med?: Sammy
10. Du kramade?: Ellie

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0