Blev ingen träning

          Publicerad 2009-09-27, 15:49:58 / ♥ Dagbok
Tror att mb har stängt. Dock ska jag ut och springa om de inte är öppet. Kan ju inte ha det som en anledning till att inte träna :P haha, det blir ju precis som jag sa då man skippar en gång så fortsätter man skippa träningsdagar. Det får absolut inte hända. Allt börjar nämligen gå neråt :) 

Vi har precis ätit, är svinmätt och har fortfarande mat på tallriken. Sitter jämt och tvingar mig själv att ätta upp, måste sluta med det. Är jag mätt så är jag mätt, så är det med det.

Nej, snart kommer väl pärnonen hem, blir det lite mer liv i huset :P hejsvejs!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0