Godmorgon!

          Publicerad 2009-09-18, 10:34:42 / ♥ Dagbok
Sov till kvart över tio och så får jag världens ångest. Skulle kliva upp senast kvart i och så snooza jag. Varför i hela friden är det så skönt att snooza? Förstår inte. Dessutom så sover jag ju inte under de där fem minuterna, utan jag bara vilar typ. Så det är ju egentligen inte värt det. Nej, för tusan, nu ska det bli ändring.

Blir ingen löpning idag iaf, Promenad i Tisdag, löp både i förrgår och igår, idag blir det nog simning halv sex. Det känns superskönt. Det har varmbad nu också såg jag, ännu skönare :)

Ska dricka upp min vitaminkur och sedan åka hem till mor. Idag väntar jag två viktiga samtal och så ska jag läsa ut boken. Har inne i hälften nu, kunde inte slita mig inatt :) Apropå det, det är på tok för mycket att sova över tio timmar. Vet att åtta räcker för mig, ska kliva upp åtta numera. Måste göra det.

Nej, vi hörs senare. PUSS!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0