Nyss hemkommen.

          Publicerad 2009-09-30, 13:56:15 / ♥ Dagbok
Har duschat och ska försöka vänta ut tills rödheten i ansiktet har lagt sig så att jag kan fara och handla åt mor. Varje gång jag tränar så blir jag illröd, har alltid varit så också, lite jobbigt. Det var pinsamt då man var mindre men det finns inte så mycket att göra åt det så det är bara att ta det.

Vet inte om jag tog i för mycket denna gång, mår riktigt illa. Dock är det ju som Sammy säger, man kan aldrig ta i för mycket. Sedan hoppas jag att smärtan som jag har i mina sidor typ, är träningsvärk. Annars måste jag ligga jävligt oskönt om nätterna :P Dock kan det stämma också, Sammy buttar på en så man ligger på minsta lilla utrymmet :P men hellre det än att sova utan honom.

Nej, återkommer senare :) puss!

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


vic säger:
    2009-09-30 | 15:35:33

söt profilbild:)

Alina säger:
    2009-09-30 | 15:55:20

Heej!! Har du lust att hjälpa mig med en grej? kolla gärna mitt senaste inlägg för det är lite svårt att förklara hehe. Ha det fint sötnos! kramar

My säger:
    2009-09-30 | 16:48:56

ättefin blogg :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0