Pusta ut!

          Publicerad 2009-09-17, 21:34:56 / ♥ Dagbok
Har fått ett riktigt stort beslut att ta. Vet inte riktigt hur det blir i framtiden. Jag tror att jag har för höga förväntningar på livet i det stora hela för det första. Men jag vill börja leva ett riktigt liv, snart, helt nu!

Jag är iaf i Svanabyn nu, ska lägga mig och fortsätta läsa, kan ju säga att Twilight Saga är hur mycket bättre som helst på engelska än på svenska. Kommer nog ha läst ut första efter imorgon. Så bra!

Nej, ska sluta deppa och gå in i fantasivärlden där jag mår som bäst! Kanske man ska bli författare? :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Baby Melody säger:
    2009-09-17 | 22:52:38

Författare är en jäkla bra ide faktiskt! :)

Why not?



Ha en fin helg snygging!

<3



-Baby Melody


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0