Skönt att få röra på sig!

          Publicerad 2009-09-16, 22:17:34 / ♥ Dagbok
Löpturen vad skönt, det var perfekt temperatur ute, skogen var lugn och allt gick bra med Ellie :) Hon sprang på hon med, duktiga gumman. Hon var inte ens trött då vi kom hem medan jag var alldeles andfådd :P haha.

Sitter i Svanabyn nu, less. Glömde både min pärm med viktiga papper och min bok. Har börjat läsa Twilight, alltså på engelska. Kunde knappt slita mig inatt men eftersom jag skulle jobba så var jag ju tvungen :S Riktigt less är jag på att håret luktar avgaser nu bara för att jag var uppe i garaget :P tur jag ska ta en löptur imorgon på morgonen så att man luktar normalt imorgon iaf :P

Nej, ska kolla om det finns något på tvn. Sammy ser fotboll med sin pappa och en ur fotbollslaget. Vi missade halva matchen så ser ingen mening att se.

PUSS!


 

 

Gamla bilder från då jag gick nian :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Viktoria säger:
    2009-09-17 | 18:19:40

Du är så fin!

Din uppsättning till examen var bedårande!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0