Cilla är smartast!

          Publicerad 2008-04-18, 13:38:53 / ♥ Dagbok
Gick ju på musiken :P och bandet som spelar tillsammans spela så högt då jag skulle förklara varför jag blev sen :P

c - Jo, vi har haft studentmöte.
r - Ja, men det är giltig frånvaro, sätter närvaro på dig så ;)
c - Jaha, men...
r - Ha en trevlig helg!

Vände på klacken och gick. Undra om han förstår skillnaden mellan ha och haft :P yeye, sluta tidigt iaf! Så nu väntar jag på bussen, bra att jag hinner hem tidigare, hinner jag packa om jag ska till Borga :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra, finns inte så mycket att göra på datorn :P

hmm, ska se när Emma slutar :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0