Crazy

          Publicerad 2008-04-20, 15:09:11 / ♥ Dagbok
Allt håller på att driva mig till vansinne, jag vet inte, har så mycket frågor, går igenom dem hela tiden. Det finns för många frågor och för lite svar. Men då är ju allt som vanligt, undra om det är så det ska vara. Jag vill vara bekymmerlös, inte ha så mycket att tänka på så att man kan tänka på allt annat som är ett måste nu de sista veckorna innan studenten. Har så mycket att göra men kan som inte ta för mig att göra det.
Sucka är alltid bra, då får man ut lite av klumpen som man har innanför bröstkorgen.

Två olika saker sägs, två, jag vet inte. Suck! Gah! Skulle vilja ha en kurator :P

VI ska iaf fira min morbror idag, sen blir det sova och skola imorgon. Igen. Usch!
När jag inte ens har ork att skriva så är det illa. Måste reda ut allt!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0