Done

          Publicerad 2008-04-08, 16:41:44 / ♥ Dagbok
Färdig med rummer, trivs inte med hur det blev, blev konstigt men min rygg och huvud värker så nu skiter jag i allt!
Satte mig och gjorde ett bildkollage på min familj istället.

Ja, klockan är 16.37 nu och ingen är hemma. Absolut ingen :S Emelie slutar ju 15.20 så jag ringde mamma och frågade vart alla är, hon gör tydligen ett prov nu. Hon ringde ju faktiskt och berättade om spanskan (Doroteaskolan är helt upp och ner, fattar inte hur en skola kan få skötas så) och att de skulle få göra ett prov. Insåg dock inte att det var idag dom skulle göra det. Så hon är nog kvar där än.

Morfar var hit en sväng men vände och åkte till hotellet, sa han iaf :P men mamma sa att han inte ens hade kommit förbi. Han ville nog inte störa medan jag städa. Dock vet jag inte ens om han kommer tillbaka och hjälper mig :P hmm, rolig filur den där moffa!

Har tråkigt, det är så tyst i huset :S :P
Har iofs väldigt mycket att göra ikväll så inte borde jag vara rastlös, redovisning Staden och framtiden, Engelska redovisning till imorgon :S
Sen har jag prov på torsdag i staden och framtiden och en bokrapport i engelska till på fredag.
Usch, stress, måste sätta igång.
Hade bäst!

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0